Fredagsmys

Äntligen fredag! Så himla skönt med helg, jag ska njuta varenda sekund! Ikväll ska jag och syster gå på bio, Mamma mia blir det. Ska bli riktigt kul, har nästan bara hört en massa bra om den filmen. Risken finns för att systrarna Karlsson kommer att yla till musiken, men det är smällar de övriga besökarna får ta. Först ska jag laga lite mat till mig själv, så grymt tråkigt.. Men det blir lite pannkakor, massa pannkakor!

1-2 ägg,
4 dl mjölk
25 g margarin
2-3 dl mjöl
lite salt


Jag undrar hur många gånger mina föräldrar har rabblat upp det där receptet. Jag borde kunna det utantill men istället glömmer jag det varje gång. Nu slipper jag fråga nästa gång i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0