Dagen före

Jaha, det var det. Livet innan man fyllde 18. Snart blir man "vuxen", myndig i alla fall. Det känns faktiskt bra, mest skönt. Nu kan jag äntligen dricka öl lagligt, pierca samt tatuera mig. Ska inom en snart framtid boka tid för piercing, naveln eller tungan blir det. Antagligen både och, men vet inte vilken jag ska ta först.

Jag har faktiskt varit duktig idag. Har pluggat en hel del men är nervös inför att redovisa mattetalet imorgon. Matte C + svårt tal + Alicia Karlsson = en flummig redovisning där hon själv inte ens fattar hälften. Nej då, så farligt är det inte. Är inte säker på att jag har helt rätt men det visar sig imorgon. På min födelsedag, usch vad konstigt det känns.

Sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0