Bad Alicia

Jag är sjukt dålig på att blogga, det känns inte riktigt som min grej. Men ta det lugntr kära läsare, jag kommer fortsätta att slänga in några kassa inlägg någon gång ibland. Den känsla som dominerar idag är spykänslan. Jag vill spy på alla reportage, jag vill spy på geografi och jag vill framförallt spy på den jävla naturkunskapsuppfiften vi har fått. DNA, m-RNA och t-RNA, så jävla tråkigt. Men jag fattar nu i alla fall, alltid något.

Idag åkte mamma och pappa till Österrike med kören vilket innebär att det bara är jag och syster hemma i en vecka. Jag undrar hur det kommer att gå... Än så länge har vi inte bråkat, men det kommer. Annars blir jag orolig.

Nu ska jag ut i mörkret och hämta posten. :( Hatar mörker. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Lövet

får jag komma upp å hälsa på då?? =) så slipper du va mörkrädd iaf =) btw.. du gör ju en fin blogg.. bättre än vissa andra matvrak =)

2008-09-10 @ 21:40:02
URL: http://daniellovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0