BRYNÄS IN MY HEART

Gårkvällen var... otippad. Men kul hade jag. Jag och Ylva var inne i stan vid nio, var först in på people (kändes lite skumt) och förfestade där. Jag menar, happy hour är inte helt fel. Vid elva drog vi vidare till BJ där man stötte på diverse människor. Inga detaljer behöver nämnas här men överlag så blev det en lyckad kväll.

Ikväll var jag tvungen att tacka nej till en myskväll med min tjejer för jag är tvungen att plugga... Mitt liv suger ganska hårt just nu. Bara en vecka kvar, kämpa. Provet på måndag kommer att gå åt helvete då jag inte har pluggat någonting, lite ikväll och hela dagen imorgon är det som jag ska klara mig på. IG, oh yes! Bra där Alicia.

Juste, jag har blivit sjuk också. Jag älskar mitt liv. Inlämningen på onsdag och provet på fredag gör det bara ännu bättre!

BRYNÄS - LULEÅ på lördag, I need that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0