UTGÅNG

Nu tänker jag fan inte sitta hemma en helg till! Jag har ett liv också, även om jag ibland glömmer bort det. Därför ska jag och Ylva dra ut på fredag, alla som vill hänga på är välkomna. Blir även lite grabbspolare till Ylva som följer med, najs prajs. Ska dricka och dansa järnet, can't wait! Tills dess blir det att plugga, gå i skola, plugga, gå i skolan.... kanske plugga lite om jag hinner? Ska även träffa Milan imorgon, det ska bli kul. Det var ju ett tag sen man såg den grabben.

Förrutom att jag håller på att gå under av allt pluggande så mår jag bra. Saknar mig syster lite för mycket ibland bara, men that's life. Ett stort tack till dem som uppfann internet och telefon säger jag bara.

Puss och hej, leverpastej. Fan va gott det skulle vara med en leverpastej och gurksmörgås. Mm, tåls att tänka på. :)
Ja, jag är trött.... Har ju fan labb hela dagen idag. Feel sorry for me, please?

Slutar skriva nu. Hej. Orkar inte läsa igenom och rätta mina stavfel. Hej igen.


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha jaaa det var mig :) duktigt av dig att komma ihåg med tanke på ditt tillstånd ;) haha :D

2008-10-18 @ 17:08:51
URL: http://mastemingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0