Stuck

Jag har haft en låt i huvudet flera dagar nu, men jag kommer inte på vad den heter! Så sjukt irriterande! Kan endast fem ord ur hela texten, signed, sealed(?), delivered, i'm yours, samt endast melodin då dessa sjungs, inge mer. Väldigt jobbigt må jag säga. Jag hoppas att den inte kommer strömma ut ur högtalarna i någon affär när man går på stan. Chansen att man frågar varenda jävel i butik om vad låten heter är ganska stor. Skulle vara ganska bra iofs, om man äntligen fick reda på vad den hette.

Äntligen är uppsatsen klar, har bara innehållsförteckning och källförteckning var. Och typ 3 meningar i undersökningen, FINALLY! Dock suger den, men always look on the bright side of life, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0