Nahid Persson

Geografiprovet var litet och fjuttigt, men jag kunde inte mycket. Känns skönt att ha det gjort nu i alla fall.


Idag är det journalistikdag, en dag som jag är lite otaggad till varje år. Nahid Persson, som gör dokumentärfilmer, föreläste nu på morgonen och det var intressant, filmerna speciellt. Dock var jag för trött för att uppskatta föreläsningen till fullo, det tar som sagt ett tag innan jag har vaknat. Nu inväntar vi presskonferensen där lärare ska spela några roller och presentera en nyhet som vi ska skriva om. Yay! Jag vill bara åka hem och sova... Mår inge vidare heller, så är allmänt opepp. Magvärken och illamående vägrar släppa, and it sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0