max är bäst

Idag efter skolan så åkte jag tillsammans med syster Malin och päronen till Vaksalatorg en sväng för att kika på marknaden. Innan vi kom fram så svängde vi förbi max och tryckte i oss lite käk. På marknaden köptes det flera ätbara ting, en munk och remar, så att man sitter här uppblåst som en ballong är inte så konstigt.
  
Jag och syster fick syn på en liten rolig sak som vi tyckte att mamma skulle köpa till pappa (han parkerade bilen när vi såg denna). Rimmet gjorde det ännu roligare;

"Om din lille vän är frusen, här är något som gör susen"

Det var alltså en penisvärmare á la Christmas som hängde och dinglade. Men mor min var inte så mycket för idén. När jag och Malin pratade om att hon kunde sy en själv så säger hon att "då ska man använda fleece, för att det värmer bra". Så lite sugen var hon nog allt. På tal om sugen, snart blir det mitt dagliga kvällsmys med te framför teven. Ska försöka lägga mig tidigt idag, har mycket att göra imorgon. Plugg + städning av rum (ja, jag är inte klar än).. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0