hejdå syster :(

Idag åker syster tillbaka till götet... Jag har faktiskt börjat tycka illa om Göteborg lite grann då den staden har tagit min syster ifrån mig. Men om allt går enligt planerna så dröjer det inte alltför länge tills jag också bosätter mig i samma stad. Som sagt, om allt går enligt planerna.

Jag befinner mig just nu i skolan trots att vi slutade för lite mer för en och en halv timme sen. Anledningen till varför jag satt kvar var för att jag skulle plugga, vilket jag också har lyckats göra. Psykologidelen är snart klar och jag har inte alltför mycket kvar på mediekommunikationen. Det känns faktiskt bra, även om jag vet att jag kommer sitta och hyperventilera onsdag kväll ändå. Nu ska man kanske dra iväg på någon föreläsning också, jag är inte så jättesugen på det direkt.

Jag vet inte varför men de senaste dagarna har jag haft ett sånt enormt sug efter bullar! Tänkte skriva ballar, men det skulle bli lite fel... Igår tryckte jag som sagt i mig sex stycken (fortfarande bullar, inte ballar) och skulle lätt ha kunnat ätit minst tre stycken till om inte föräldrarna kom hem med korv och bröd. Efter 5 sådana så tycker man ju att Alicia Karlsson borde bli mätt, men icke. Efter lite godis, te och mackor så blev jag tillslut nöjd. Min mage såg i alla fall nöjd ut där den svällde under tröjan. Det börjar bli dags att ta upp träningen igen känner jag, dock har jag mindre tid än någonsin.

Nu är det dags att bege sig hemåt, taxin anländer snart. Dock blir det att åka buss hem från stationen, men med en knasig mamma så kan ju inte bussresan bli annat än rolig...

En sak till, gratis sms är farligt. Jag har börjat få en otäck vana att skicka äckligt mycket sms, en vana som jag vet kommer sitta i även när inte gratissmsen gäller längre. Hejdå pengarna på mobilen säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0