Vin, snittar och goodiebags

Min mammas kollega har blivit delägare i frisörsalongen Klippunkten. Hon har även börjat med någon form av massage, som kan användas till alltifrån viktminskning till att träna upp speciella muskler som inte vanlig träning biter på. Ikväll så var det nyinvigning av Klippunkten och jag, Mamma och Emma var där. Det bjöds på mousserande och "vanligt" vin, snittar, paj, ost, parmaskinka och annat gott. Jag och Emma nallade ur godisskålen då och då. Efter cirka två timmar så åkte vi hem med en varsin goodiebag i handen. En trevlig kväll, en bra avslutning på en lugn helg.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror att två av mina klasskompisar var där. Emilia och Linda! :)

2008-11-23 @ 11:01:24
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0