Smart Sickan!

En annan idé att fördriva denna tid är att jag kan skriva ett otroligt intressant inlägg. Yeah right, att ett inlägg är intressant är ungefär lika troligt som att jag skulle gå på diet. Men jag kan ju berätta lite om vad som händer i veckan.

Idag ska jag möta upp min kära vän Ylva efter skolan. Vi ska mysa runt lite på stan, käka, prata massor och sedan ska vi kika på när HK71 (tror jag att laget heter) lirar handboll. Arvid och Milan heter anledningarna och det ska bli riktigt kul att se dem spela. Men jag ser mest fram emot att träffa Ylva, vi har verkligen mycket att prata om. Jag sitter redan och funderar på vad vi kan tänkas äta.. Jag ska stå mig på min frukost jag åt vid halv åtta tiden så jag lär nog vara rätt hungrig. Förut var valet självklart, Mr Sandwich, men det är inte lika gott där länge efter att Erol hyrde ut stället till de nya människorna. Jag saknar Chemad och Hassan! Mina kära fd arbetskollegor, forever.

Det var idag det.. Annars är det mest plugg som gäller fram till helgen. Nationella provet i Matte C var tydligen om en vecka istället för om två veckor som jag trodde. Så man kan säga att jag ligger ganska efter när det gället pluggandet där. Men det är som vanligt.. När man för en gångs skull tänker vara ute i god tid så visar det sig att man har lika lite tid på sig som vanligt. Tur att Alicia Karlsson = Superwoman. Not..

På fredag ska jag ut med Ylva och amerikanen Robbie. Då blir det att ta fram engelskan, grymt roligt! Jag har dock en tendens till att antingen övergå till svengelska eller prata grymt bra engelska (enligt mig iaf) på fyllan. Jag hoppas att det blir det senare alternativet trots att det första har bidragit till många skratt. En person som jag vill träffa har jag också lyckas lura ut, go me! Den kvällen blir nog grymt kul och intressant.. Haha, I'm back on track! Resten av helgen kommer att ägnas åt mattepluggande och kanske även lite psykologi. Jag älskar skolan men hatar att plugga. Låter det logiskt? Ja, går man på Rosendal så är det de.

Nu ska jag sluta skriva på detta onödigt långa och ointressanta inlägg. Btw, jag har inte feströkt på snart två månader och har hållit mitt godisförbud i två dagar. Visst är jag duktig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0