Provet med stort P

Eller hur vissa brukar se på det.. Idag var det nationella provet som gällde, skriva en uppsats på max fem timmar. Jag trodde att jag hade mycket matsäck med mig tills Emma rabblade upp allt hon hade i väskan. Jag har mött min överman helt enkelt. Provet gick bra, lätta ämnen och efter två timmar så var jag klar. Sen blev det en tur på stan där rengöringsmjölk, foundation, eyeliner och en Pago fick följa med mig hem. Däckade totalt på bussen och vaknade upp halvt dregglandes. Mysigt Alicia.

Ikväll ska jag till Högbergsskolan och gå på deras årliga modevisningen. Ska slå en pling till Bunny (Elin) snart och höra om lite tider. Halv sju börjar det i alla fall, ska bli roligt! Blir så himla rastlös nu när man knappt har något att plugga. Har läst kapitlet i psykologiboken och... ja, det är väl det vi har. Helt galet.

Såg att min favoritbloggare hade tagit åt sig av en av mina kommentarer och testat Otrivin Comp. Så nu vet jag, och alla som läser det här, att den verkligen funkar! Äntligen slippa man snora som en galning när man är förkyld. Tack Per-Robin!

Kommentarer
Postat av: Sara

det fungerar alltså? vilken grej! ska köpa upp ett laget tror ja, så man överlever vintran

2008-11-12 @ 17:02:04
URL: http://hejalasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0