Partyfredag, Crossfire Live

Det blir allt glesare mellan inläggen märker jag.. Men det har inte hänt så mycket i veckan, förutom att frisören förstörde mitt hår. Jag har skrikit, gråtit och mordhotat henne men imorgon ska jag färga om det (hos en annan frisör) så nu är jag mycket lugnare. Alltid klippunkten från och med nu!

Igår så var det utgång med Ylva som gällde. Blev först middag med Ylva, Kjell och Marie. Kjell hade gjort pizza, hur gott som helst! Jonna och Peter kom över en snabbis då Ylva hade beställt sminkning. Riktigt duktig är hon Jonna, och Ylva blev helt klart den snygga av oss två! Ungefär tjugo över nio var vi inne på People, något som visade sig vara ett smart drag. Redan då var det en hel del folk där och senare på kvällen var stället verkligen smockat! Helt galet, har aldrig varit med om något liknande. Crossfire uppträdde också och när deras (enda?) kända låt, Lady, spelade så var det grymt drag. Det kändes som att ALLA var ute igår, man träffade en hel del människor som man inte har sett på länge. Träffade även en hel del intressanta människor som man aldrig har sett förut.

Kvällen var rolig, men jag och Ylva var lite trötta efter veckan som varit så vi var väl inte taggade till tusen direkt. Så vid ett drog vi vidare till Burger King och käkade lite. När vi gick därifrån så hörde man sitt namn ropas, grymt otippat må jag säga! Men som sagt, man träffade på de flesta igår.

Jag fick verkligen antränga mig för att inte somna när Ylva hade gått av bussen, och det gick väl sådär. Men jag kom i alla fall av på rätt ställe. När man hade lagt sig i sängen så tog det inte många minuter innan man somnade. Vid halv fem får man ett otippat samtal, inte för att det är så givande att prata med mig vid den tidpunkten:

A: Hej!
Jag (halvt sovandes): Tja..
A: Sover du?
Jag: Nej..
A: Va? Ofta du är vaken nu?
Jag (förvirrad): Nej, ja, eller vänta... Hur mycket är klockan?
A: Halv fem typ
Jag: Jaha, ja men då sov jag..
A: Okej..

Resten av samtalet håller jag för mig själv, riktigt gulligt iaf. :)

Nu ska jag försöka plugga lite.. Psykologi och depressioner, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0