Nykter helg nr 2

Jajemen, jag siktar på en andra vit helg. Lite vin på invigningen på lördag räknas inte tycker jag! Anledningen till detta lugna helgliv är att jag 1. har dåligt med pengar och 2. har hur mycket utgifter som helst nästa månad och till sist 3. ska ut nästa helg och helgen därpå. Nästa helg ska jag och ylva visa en amerikan (?) hur det går till när vi slår klackarna i taket. Ska bli riktigt kul! Helgen efter det, den 5:e december, kommer att bli dunder!

Well, har varit på SACO-mässan idag. Är fortfarande stensäker på att jag ska läsa socionomprogrammet, men ska även kolla upp en plan b. Ska även in till sjukan och kolla magen nu, risk för magsår.. Not good. Fick i mig mat idag i alla fall! Inväntar syster som befinner sig i USA för en så kallad "camning". Då blir det att apa sig lite, as usual.

Juste, har även fått min årliga vinterförkylning. Den sista av årets fyra stora förkylningar, vår-, höst-, sommar- och till sist vinterförkylningen. Jag älskar mitt immunförsvar!

See you later, alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0