Min första tatuering

Jag längtar! Sure, jag har inte beställt någon tid, fixat pengar eller bestämt var jag ska tatuera mig någonstans med motiv och plats är i alla fall bestämt nu! Sitter bara och letar efter det perfekta teckesnittet, men jag har ett grymt snyggt nu som jag tycker passar hur bra som helst. Iiih, jag vill tatuera mig nu! Och nej, jag tänker inte slänga upp den här. Har hört alldeles för många skräckhistorier om människor som har haft folk som har snott deras idéer. Denna tänker jag hålla för mig själv (och Emma) tills den sitter där den ska!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ska det stå kalv? och vara en mamma mu som säger muuu, är det duu? tihi..

2008-11-18 @ 23:34:10
URL: http://djungetelegrafens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0