Just relax

Jag hoppas att ingen av mina halvt ihjälstressade klasskamrater läser detta... Jag känner mig för en gångs skull lugn och inte stressad (inte så mycket i alla fall). Labbrapporten är inne, talet är halvt skrivet i huvet, geografin har jag pluggat lite grann på. Alla PM har jag inte tagit tag i än, men det hinner jag under de 12 timmar jag kommer spendera i bilen åkandes till och från Göteborg. Dessutom fick jag MVG på naturkunskapsprovet, vilket var grymt skönt då det var ett tag sen man såg de tre bokstäverna. Alicia är back on track helt enkelt!

Nu kollar jag på Grey's Anatomy och har druckit ihjäl mig på pappas urgoda varma choklad. Två koppar är mer än vad man klarar av just nu. Det blir nog att ringa läkaren snart, om man orkar att ta sig i kragen det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0