Julmarknad

Gosh, nu är det söndag igen.. Man hänger inte med längre! Tiden går verkligen fort.

I fredags efter skolan så träffade jag Milan. Vi käkade och pratade ett bra tag, kändes riktigt bra. Efter det åkte jag till Gamla Uppsala och Amanda där det blev Monopol-kväll med Amanda, Emma, Johan, Knudsen och Sabina. Jag och Emma förlorade ganska hårt, men det är som vanligt för min del. Jag har aldrig vunnit i Monopol och tvivlar på att jag någonsin kommer att göra det heller. Har aldrig varit bra på det där med pengar... Måste ha något med det att göra.

I fredags så lovade jag mig själv (läs: tvingade) att inte gå ut på krogen och supa bort mina pengar. Därför var jag hemma hela kvällen igår alldeles själv! Fick ett ryck strax innan tio och ville ut efter att två personer precis efter varandra sa "varför inte, egentligen?" till mig. Då blev man pepp och tänkte, varför inte? Men jag tog mitt (tråkiga) förnuft till fånga och stannade hemma. Strax innan elva gick jag och la mig, vaknade nio. Kommer inte ihåg sist jag sov tio timmar.. I alla fall inte natten till en söndag.

Idag kommer Emma hem till mig. Vi ska gå på Läbys julmarknad och sedan ska vi plugga tillsammans. En riktigt mysig söndag alltså! Det förtjänar jag efter min första vita helg på ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0