Johnny Cash

Idag var det en kort dag i skolan. Hade endast ett prov, gick sådär. Sedan skulle vi få prata betyg med lärarna men efter att ha pratat med Tony som sa "Det ser väl bra ut, din uppsats var bra" och att vi skulle få reda på allt sen så kände jag att det inte var någon större idé att vara kvar. Åkte istället hem efter lunchen, hann precis med min buss från stationen och 12.35 var jag hemma! Sen dess har jag kollat på Walk the line, druckit två koppar te och käkat solroskärnor. Det har blivit min nya last, tur att det är nyttigt! Imorgon är det dags för första lektionen i nya kursen etik och livsfrågor. Ska bli kul att se hur den är och framförallt hur Anders Kallat är som lärare. Man har ju hört en del..

Matteplugg på g, om jag kommer igång det vill säga. Brukar gå rätt trögt och vips så är det dags att sova..

Kommentarer
Postat av: Jenny

hallå, jag var också på den bussen! jag såg dig när du klev av.. fast, jag hade nog inte varit så trevligt sällskap. snorar som en tok!

2008-11-18 @ 18:02:56
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0