Höstfesten

Runt klockan tolv blev man upphämtad av Elin och Mathilda i vita pärlan. Drog till Björklinge, tog ut pengar och handlade groggvirke. Sedan drog vi till Lillerik där förfesten ägde rum. Smink, kläder och musik sattes på och vissa började förfesten redan vid två. Vid fem, halv sex var så gott som alla där och det var trevligt. Efter sex begav vi oss vidare till höstfesten. God mat, mycket dans och roliga människor = bra kväll. Dock blev det rätt tidigt för mig, vid ett kom pappa och sen så åkte vi vidare till Örbyhus för att jämta upp min fulla syster. Hon sluddrade på bra i baksätet medan jag kände mig alldeles för nykter för att uppskatta de få ord jag kunde urskilja. Okej, riktigt så illa var det kanske inte men det var inte så långt ifrån.

Ikväll har jag dubbelbokat mig som vanligt. Halloweenfest med Läbygänget eller krogen med Amanda, Jennifer och Sabina. Jag tror faktiskt att det blir det senare alternativet, men det är ett tag kvar till kvällen.

Ska tigga lite bilder från igår så ni får något roligt att titta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0