Grymt lyckad kväll

Det blev utgång igår med Jennifer och Amanda. Fick lite panik när bussen var försenad, men jag hann in genom dörrarna innan tio så ytterligare 100 kr kunde läggas på dricka. En hel blev det... Men fan så kul vi hade. Det är nästan så att man har träningsvärk efter allt dansande. Efter två så begav vi oss till mitt gamla jobb för att handla lite fyllekäk, grymt gott!

Ställde klockan på 8.55 för att säga hejdå till syster som åker till USA idag. I en månad blir jag ensam karlssondotter i huset, men jag ska nog klara mig. Jag mår faktiskt bra idag, något som jag inte trodde att jag skulle göra när jag la mig. Nu är det bara frukost som saknas, sen är allt på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0