Dumt

Jag älskar när folk kläcker ur sig dumma, spontana kommentarer. Till exempel när mamma frågar om jag är hemma när jag svarar på hemtelefonen, när Milan frågade vart Ålandsbåten åker eller när Emma ställer frågan "är det där äpplen som växer på träd eller såna som man köper i affären?". Själv har man lyckas kläcka sig ur en och annan groda, inget som jag kan komma på just nu. "Antingen är det svårt eller lätt" är något som man har sagt ett antal gånger. Det gäller helt enkelt att uppgradera sig så att man alltid har rätt. Eller?

Nåväl, måste gå och lägga mig nu. Nationella imorgon, yey! Men jag oroar mig mest för att jag inte ska hitta det. Som jag brukar säga, det löser sig sa flickan som sket i badkaret.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0