2 timmar kvar..

Idag börjar jag klockan ett. Ändå satte jag mig på bussen 08.25 in till stan. Nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra. Varför kanske ni undrar? Ja, det undrar jag med.

Tanken var att jag skulle ägna dessa timmar till att plugga. Saken är att det gick lite (Läs: Mycket!) snabbare än vad jag trodde vilket resulterade i att jag sitter här och rullar tummarna. Loggboken är så gott som färdigskriven (det lilla jag har kvar kan jag endast göra hemma) och artikeln är läst. Dock måste jag stryka under allt det viktiga så jag slipper leta när jag ska berätta om den, lite tidsfördriv i alla fall. Under resten av tiden får jag väl hoppas på att någon rolig är inne på msn och att spindelharpan är underhållande nog. Annars klättrar jag nog snart på väggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0