Vilda svin

Igår blev det lite mys till Wild Hogs, en film som nog var rätt bra. Det var bara det att jag aldrig hann komma in i den riktigt.. Nybakta bullar fick man också, inte illa må jag säga!

Imorse hämtade vi syster på arlanda, ÄNTLIGEN! Brun och med världens packning kom hon ut genom dörrarna. Att få springa fram och krama henne var helt underbart. Jag har inte riktigt fattat att hon är hemma än tror jag. När vi kom hem så var det bara att äta lite frukost och sen gå i säng igen. Så nu sitter jag här, ganska nyvaken och med världens huvudvärk och ska in till stan. I can do it!

Btw, mamma har 82 nybakta bullar i köket! Avis? Såklart ni är! Fast nu är det 77 då jag har tryckt i mig 5 stycken. *nöjd*

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi ligger väl nånstans i mitten tror jag, två poäng från de som leder. Det verkar bli lite jämnare i år :) Hur går det för din del då? Sugen på att spela igen? :p

2008-06-04 @ 21:24:41
URL: http://hejalasse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0