Uppdatering

En helg till har bara flugit förbi, helt galet vad tider går fort! Har jobbat hela helgen på Hotell Flora, så mycket tid har spenderats i Öregrund och på buss 811. Anna, Emma, Jennifer och jag är det som har jobbat nu i helgen och imorgon är jag ledig. Känns lite konstigt att inte ha något planerat, något man ska göra. Men det blir nog en sväng ner på stan, hämta mina jeans och kika förbi mitt förra jobb. Saknar faktiskt människorna, det måste jag säga. På tal om gamla jobbet så ringde någon som träffat mig när jag jobbade där till hotellet och frågade om jag jobbade. Det visade sig vara en stammis, som jag dock bara träffade en gång, som ville hälsa på mig. Hur trevligt som helst! Jag sa att han skulle komma tillbaka och ta en fika då vi knappt hann prata (ute i sista minuten till bussen som vanligt) och det skulle han göra.

Jag trivs grymt bra på jobbet, love it!

Kommentarer
Postat av: Fingerfärdig

Trevligt att läsa om folk som trivs. det gör mig glad. Sov gott och ha en trevlig måndag utan tider att passa.

2008-06-15 @ 23:58:24
URL: http://www.metrobloggen.se/handgjordarim
Postat av: rumble in the jungle

Alright låter kul och spontant men glöm inte din maze.....just in case

2008-06-17 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0