Tveka aldrig

Hellre ångra någonting man gjort än någonting man aldrig gjorde. Det är ett slags motto jag har. Jag kan leva med att ha försökt och misslyckas, men inte med ovissheten om vad som hade hänt om jag gjorde det. Oj, vilket djupt inlägg det här börjar bli. Jag som bara tänkte skriva att hade jag inte tvekat och gått av vid stadshuset och sprungit istället för att åka till centralstationen så hade jag hunnit med min buss idag! Men det löste sig ändå, fick hämtning i Björklinge så jag kunde ta 888:an som kom en halvtimme senare. Stopknapparna på den bussen fungerade inte, vilket jag upptäckte när vi hade åkt förbi min hållplats. Så jag fick ta en extrasväng runt istället, men det gick bra.

Har alltså jobbat fredag, lördag och imorgon är det dags igen. Det är tur att man trivs på jobbet, annars hade jag nog gått under. På onsdag kanske det blir Stockholm och Gröna Lund! Roligt!

Kommentarer
Postat av: emma

det är inte kanske, det BLIR stockholm och gröna lund! Om annars tkr jag vi ska åka till stockholm iaf :D

2008-06-29 @ 15:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0