Tungt

Idag är man lagom sliten... Eller skippa lagom och sätt dit jävligt istället. Man går runt som en zombie här i huset, vet varken vad som är upp eller ner. Nej då, så illa är det inte även om man är trött. Har haft en riktigt rolig helg så det är värt det! Igår blev det varken Lövsta eller en lugn hemmakväll. Jag åkte nämligen till Österby, kände att partysugen var lite för stort för att stanna hemma. Först var det förfest hos Erik och Johan tillsammans med Elin, Malin, Sara, Daniel och Larsson. Vi fick även ett snabbt besök av Ida, Jennie, Erika och någon som jag inte minns namnet på som skulle skjutsa dem till Lövsta. Ida hann med att dansa små grodorna runt tvättställningen innan de drog vidare, något som jag lyckades fånga på film! Efter ett par timmar med drickande och spelandes fia med hutt (som jag inte var så värst bra på) så drog vi vidare till herrgården där det dansades och köptes lotter. Jag fick två priser utan att vinna, bra jobbat av mig tycker jag! Vid ett åkte man hem efter att ha haft riktigt kul!

Som sagt, trött och sliten idag. Inget mer festande på ett tag, nu ska jag ta det lugnt. Tvättning av fönster är det som står först på schemat. Urk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0