Suprise!

Överrasknings"festen" blev lyckad! En chockad och glad Sabina kom skrikandes ut på altanen. Sedan blev det kramar, tårar och massa mat! Chips, grillspett med kyckling, pommes, tsatziki, någon sås, bröd, sallad och chokladbollar. Mumsfilibaba! Jag och Emma trivdes riktigt bra. ;) Det blev en rätt tidigt hemgång, tio över tio satt man på bussen ut till Läby. Nu sitter jag här i ett tomt hus och är hur trött och mätt som helst. Tänkte precis skriva att jag kan sova hur länge jag vill imorgon, men det är ju inte sant kom jag på (igen). Jag ska klippa mig och färga håret imorgon, ska vara i stan klockan nio vilket innebär att jag måste upp runt halv åtta. Kul? Nja.. Kanske är bäst att man går och lägger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0