Shopping

Det blev en sväng till stan idag med tillsammans med Emma och Bella. Fika och lite shopping, snart är man pank. Fick endast med mig en sjal idag, som dessutom är något jag verkligen behöver (och vill ha). Imorgon börjar man jobba igen, ska jobba hela helgen. Men jag klagar inte, kanske imorgon klockan sex när jag ska försöka ta mig ur sängen. Ikväll ska jag i alla fall ta det lugnt med familjen, käka chokladbollar och kolla på Ryssland - Spanien. Mamma bakade chokladbollar när jag åkte in till stan och när jag kommer hem så har hon ställt in dem i kylen med en lapp på: "Till matchen ikväll!! Heja Ryssland!!" Hon är allt bra gullig hon. Har lite bilder från skogspromenaden i tisdags som jag ska slänga in i ett inlägg nu, check it out!

Måste bara tillägga att jag faktiskt har pluggat lite de senaste dagarna, duktigt va? Alicia is back on track! Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0