Sahara?

Det känns nästan så... Helt sjukt varmt!
Men man ska inte klaga, sommaren är ju här! Alla sommarkvällar, fester som varar hela nätterna och myskvällar med nära ock kära.. Here I come!

Idag vaknade jag tidigt, redan 09.30 (hade ställt klockan). Så jag gjorde i ordning en god frukost och la mig ute i solen en stund. Blev inte mer än en timme då jag inte klarade mer. Det är nästan FÖR varmt... Istället sitter jag här och kollar vilken buss jag ska ta till stan ikväll. Det blir att festa ikväll och jag är faktiskt taggad! Maskerad hos John är det som gäller, och jag kommer att vara djävulskt snygg. Ja, jag kommer att "klä ut mig" till djävul, inte så avancerat men roligt! Ska ta mig hem till Emma innan för fixning och förkrök.

Är lite avundsjuk på tjejerna som är och badar i Rullsand idag. Kunde tyvärr inte följa med då jag ska bort lite senare, rackarns.. Istället för jag nöja mig med Läby, solstolen och jacuzzin som min svalkande oas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0