Så fick jag mitt namn

Min mamma heter Anna (bytte till Cecilia när hon blev äldre), min pappa heter Sven Roland och mina systrar fick namnen Linda och Malin. Fyra helt vanliga svenska namn som passar bra med efternamnet Karlsson. Sen kom jag, Alicia Karlsson. Mina föräldrar valde mellan mig och en hund, känns ganska bra att de valde mig. Mitt namn fick dock inte efter en hund utan någon programledare som gillade gorillor. Mysigt. Känner att mitt namn bryter lite mot vårt fina svenska Svensson(Karlsson) mönster, men jag gillar't.



Alicia Lundberg, kvinnan som gav mig mitt namn.



Jag sov fyra timmar inatt. Av denna dag har jag tillbringat nästan fyra timmar på tre olika bussar och jobbat i sex timmar och en kvart. Trots att jag är trött som ett as så ska jag ut och gå nu. Jag kommer att dö. Fast med Volbeat i lurarma så överlever jag nog. Ett jävla tjat om Volbeat det blev helt plötsligt, Ylva har i alla fall sagt att hon ska följa med mig i december!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ylvaaao

VOLBEAT! God Damn va nice :D

2008-06-30 @ 08:52:37
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0