Pastasallad

Idag är det tisdag och den dag då min älskade syster kommer hem... Trodde jag. Jag måste vänta tills imorgon klockan 07.30! Jag visste inte att timmar kunde kännas som dagar.. Men om ca 18 timmar så får jag krama henne igen.

Är som sagt hemma idag, hur tråkigt som helst. Jag vill också kasta ägg och grisa mig med klassen. Men är huvudet dumt så får kroppen lida. Istället sov jag ut och åt lunch ute med mamma i min kimono som jag har sytt själv. The Sleeping Pig heter märket som jag hittade på, någon som är förvånad?

Städning och shopping av mat är det som jag kommer att sysselsätta mig med under dagen. Såå roligt.... Not.

image55

Snart så.. Längtar!

Kommentarer
Postat av: da rose

wow hon var ju het.....gravid ehhh?

2008-06-04 @ 17:00:54
Postat av: Alicia

min syster är hetast! haha, nej verkligen inte!

2008-06-04 @ 23:59:02
URL: http://www.aliciakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0