Nyfriserad

Gäspandes med världens morgonfrilla steg jag in på frisörsalongen imorse. Såg att frisören drog lite på munnen vilket är fullt förståeligt. "Jag tänkte att det är ju ingen idé och fixa håret" drog jag till med, vilket var sant. I över två timmar satt jag där och fick mitt hår färgat och klippt. Riktigt skönt att fixa utväxten och få sina slitna toppar avklippta. Efter det sprang jag in på Holmlunds och lämnade in mina jeans, så i helgen så kommer inte mina jeans vara knapplös längre!

Lax, potatismos, sås och grönsaker blev det till lunch idag. Visst är jag duktig?! Sen att det var en fryst färdiglagad rätt kanske man inte behöver nämna..

Nu ska jag fixa mig lite mat. Emma lyckades få mig att inte ta chipspåsen till middag utan åtminstonde fixa mackor eller nåt. Vad skulle jag göra utan dig "mamma"? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0