Maskerad

Igår var det maskerad hos John. Ja, vad ska man säga.. Jag och Emma började klockan sex med att shotta upp hennes sprit och var fulla efter ett tag. När vi kom dit var vi bland dem enda som var utklädda (mer utklädnader kom senare) och påverkade. Men vi hade roligt i alla fall, förutom att Emma slog ut ett vinglas över hela mig, sig och mitt öga sved som fan. Danny Zuko, Sandy, en jordgubbe, Gandalf och en fransman var bara några av dem som kom. Sen drog hon mig vidare till någon annan fest, hos Markus Ulvne om jag minns rätt, där folket var lite mer packade i alla fall. Åkte därifrån klockan två med Nicko, David och Anders. Killen som satt bredvid mig på bussen la en mysig spya, dock efter att han bett mig flytta på mig. Jag var tacksam för att jag inte var så full. Tjugo över två satt jag på bussen på väg hemåt. Ställde klockan, sov, vaknade, steg av, pratade med syster och somnade.

Lagom bakis idag och snart ska man börja om igen. Känner på mig att det kanske inte bli så lugnt ikväll heller... Men vad gör det? Man lever ju bara en gång! :)

Ps. Min stavning är nog inte den bästa i detta inlägg. Och juste, bilder kommer sen! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0