Ledig dag nr 2

Det var riktigt skönt att vara ledig igår. Även om jag vaknade runt åtta-nio så kände jag mig utvilad, något som jag inte har gjort på ett tag. Sedan var jag hundvakt tillsammans med Ylva i Lisselbo. Två promenader, spel och glass med chokladsås blev det. Mysigt med regn, mindre mysigt att åskan slog ned precis utanför fönstret. På kvällen drog Karlssons en spontantripp till Uppsala och Filmstaden. Pappa hade fem gratisbiljetter så vi köpte godis, läsk och kollade på Brudens bäste man. En bra film, trots att handlingen är så otroligt uttjatad.

Idag har jag inga större planer. Ska nog dra in till stan en snabbis och hämta mina lagade jeans. Först blir det att äta frukost och bråka lite med syster om hennes hörlurar som tydligen är trasiga (och jag använde dem sist).

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0