I'm free!

Ledig idag, skönt, skönt och åter skönt att kunna sova till tio. Ställde faktiskt klockan på nio men somnade om, jag är ju trots allt ledig. Inge jobb i Öregrund men här hemma blir det att städa hela övervåningen... Urk, är det något jag avskyr så är det att städa. Men grymt skönt är det efteråt, när allt är rent och fint (sen så tar det ungefär tre timmar minst innan det är klart).

Imorgon blir det att jobba igen och på onsdag drar man till Stockholm och Gröna Lund! Ska bli riktigt roligt! Emma ska tvinga upp mig i fritt fall, jag är redan nervös... Kommer att gråta, höjdrädd som jag är. Jaja, om jag dör så gör jag det med stil i alla fall.

Lyckades träffa båda mina läbybrudar igår, Malin och Elin. Fick skjuts från Gränby av Elin och hennes lilla vita pärlan. När jag kom hem så gick Malin av bussen, så då fick man en pratstund med henne med. Kände att jag behövde träffa dem, man saknar dem mer än vad man är med dem. Men det är så det blir när man har jobb och alla har sina egna saker på olika håll. Det viktiga är att man fortfarande är vänner. :)


Vi tre vid Hov, blöta i baken tack vare båten som läckte in vatten.
Saknar tiderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0