Fotbollsmatch

Efter stadsbesöket så var det grillat som gällde hemma hos Karlssons. Sedan blev man upphämtad av grannen som kom glidandes i sin vita pärla. Vi begav oss mot Tierp och fotbollsmatch. På vägen dit plockade vi upp Malin och Johan som man inte har sett på ett tag. Man kan inte påstå att vi hängde med i matchen direkt. "Va, gjorde de mål?!" Bra där Elin! ;) Häggan och Mickan skadade sig så de kom och hälsade på oss på andra sidan plan en snabbis.

Kvällen tillbringades med syster, bullar, kakor och saft samt filmen PS. I love you. En film som enligt mig är en av de finaste filmerna någonsin. Jag gråter varje gång jag ser den, och jag är inte den som gråter till filmer.


En av världens snyggaste män

Imorgon är det läkarbesök, stan och studentgrej med Ylva och gratta kusinen till studenten som gäller. En dag som kräver energi och mycket sömn, så därför förstår jag inte varför jag sitter här egentligen. Ska nog försöka ta mig härifrån. Wish me luck, säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0