Ett jävla resande

Läby - Uppsala - Öregrund - Uppsala - Läby - Björklinge - Läby - Vendel - Läby.
Det har blivit mycket resande idag, minst sagt.

Vaknade sex trots att jag kunde sova till sju.. Åkte ut till Öregrund och det gick bra att jobba på hotellet. Mycket nytt, men lite har man lärt sig iaf. :) Efter det åkte vi hem, jag sprang med bussen och hann PRECIS med den vilket var skönt. Annars hade jag fått vänta en timme på nästa buss.. Väl hemma ringer pappa och säger att jag måste lämna en film som systrarna glömt i Björklinge. Hittade ingen skjuts så fick ta moppen. Det blev som en liten nostalgitripp, kändes som att man var 15 igen. Helt sjukt var tiden går fort.. I alla fall, Elin ringde när jag var hemma och drog med mig till Malin där det var Sverige - Grekland som gällde. Tillsammans med Elin, Malin, Sara, Niklas, Johan och Kritan skreks och hejades det, SÅ JÄVLA SKÖNT MED EN SEGER! :D

Imorgon är det skolavslutning, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0