Back on track

Då har Alicia Karlsson återvänt till blogg.se. Känner mig lite som Simba i Lejonkungen, förutom att ingen apa har slagit mig i huvudet. Som tur är så lever min pappa och mina farbröder är snälla.

Suck... Att skriva seriösa inlägg på natten är inte min grej riktigt. Jag ville bara att ni skulle veta att jag har lämnat metrobloggen. En tråkig och opersonlig sida, inget för mig alltså. Jag har även en jätteblogglust (öhm, ett mycket konstigt ord jag lyckades sätta ihop), men jag känner att jag får hejda mig lite.

Imorgon är det Rosendagen, och jag kan inte gå.. Varför? Jag har bränt upp hela mig baksida som jag glömde smörja in idag.. Smart Alicia, smart! Men det var trots allt en mysig dag med vänner, glass och jordgubbar.

Nu ska den här damen pallra sig i säng (försöka iaf). Imorgon kommer syster hem, som jag har längtat!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0