A <3 C

Med tanke på förra inlägget så kanske det är dags att skriva något positivt. Jag börjar inte jobba förrän på fredag, i och för sig så jobbar jag hela helgen då.. Men det är skönt att ha några dagar ledigt, särskilt efter midsommarhelgen. Igår var jag duktig! Jag tvättade fönster och hjälpte till att laga mat trots att jag hade levt på frukt och kex hela dagen. Idag tänkte jag dra ut och gå en sväng, känner att man behöver motionera lite. Har faktiskt inte ätit godis på tre dagar nu (ja, jag bröt det i helgen), det är riktigt bra gjort för att vara jag! Däremot har jag klämt i mig två nybakta bullar.. I know, I'm weak.

Jag hade en väldigt otippad dröm inatt, ibland undrar man hur hjärnan egentligen tänker när man sover. Förvånad vaknade jag i alla fall. Nu sitter jag och lyssnar på mina älsklingar, Coldplay. Ingen sjunga rätt in i mitt hjärta förrutom Chris Martin. Gwyneth Paltrow, damn you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0