Working nine to five

Nästan i alla fall, tio till fem blev det. Det var en riktigt lugn dag idag på jobbet, det blev mest tjejsnack med Amanda och Jennifer. Inte helt fel det heller, alltid lika mysigt. Mycket skratt blev det med, allt kan hända när vi tre är övertrötta... Haha. 17.53 åkte vi alla tre hem till Uppsala, aldrig har bussresan gått så fort. Vet inte varför, tror att vår heta diskussion var den största anledningen.

När jag kom hem, efter åtta sådär, så åt jag middag. Bättre sent än aldrig I guess.. Är helspänd inför imorgon, kommer att bli SÅ kul! Sen att jag kommer att skita på mig när jag sitta högst uppe i fritt fall, det är en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0