Hejdå Ekorre!

Igår efter jobbet så gick jag, Amanda, Emma, Johan, Niclas och Raymond ut och åt i Öregrund. Emma åker till Malta på måndag och blir borta i tre veckor, så det var lite utav en avskedsmiddag. God mat och efterrätt och fint väder gjorde att det blev en riktigt mysig kväll! Öregrund är en riktigt härlig "stad" på sommaren, det måste jag säga. Klockan tio åkte jag och Emma hem, sa hejdå och då det var trekvart kvar tills min buss skulle gå så svängde jag förbi mitt gamla jobb. Alltid lika roligt och de blir så glada av att se mig vilket gör mig glad. :D Chemads pappa var där och bjöd på choklad som jag tvingade i mig fast jag hade ätit hela kvällen.. Sedan fick jag sitta 40 minuter på en fullproppad och högljudd buss, thank god for my ipod säger jag bara!

Idag är jag ledig men orkar inte göra någonting alls. Försökte baka en chokladkaka som vi har på jobbet men det gick åt helvete. Fast den blev rätt god ändå. Annars är det inte så mycket som händer, förutom att jag är grymt sugen på en tatuering och en kall öl.

Och juste, jag kommer att sakna min ekorre otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: emma

hejdå kalv. jag kommer sakna dig med :( <3

2008-07-06 @ 17:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0