en dag utan lunch

Idag har jag jobbat, 9-15.30 utan lunch. Tiden bara flög iväg så jag glömde äta. Päronen kom dit med sex polare, då blev det att göra mackor kan jag lova. Efter jobbet åkte jag och föräldrarna till moster i Gimo och hälsade på. Riktigt trevligt, fick äppelmunk och juice (intresseklubben antecknar I suppose). Juste, klämde i mig en Öregrundare (två korvar med mos och räksallad) på vägen dit. Nu sitter jag här och gör absolut ingenting. Ska packa inför kryssningen då man både ska få besök av släkten och sova borta imorgon. Det gäller att ha packat klart ikväll alltså, good luck.. Nästa vecka tänkte jag träffa mina älsklingstjejer, för dem saknar jag!

Ska bli bättre på bilder, I promise.. Orkar bara inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Ylvääh

Jag Saknar Dig!

2008-07-07 @ 23:13:41
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0