BINGO!!

Idag drog jag, Malin, Elin och Malin till Ottars och lirade bilbingo. Vi hade grymt mysigt och kul i den glödheta bilen. Elin vann 500 kr och vi skrek som galningar. Sen drog vi en sväng till Erikssons där Malins pappa tänkte dränka oss med vattenslangen. Efter mycket chipsätande och snack så drog vi oss hemåt.

Igår badade jag för första gången denna sommar, shame on me. Drog in en sväng till stan idag med syster. Köpte en tröja på rean och en concealer på FACE. Gick till mitt gamla jobb och drack en läsk med Erol. Blev erbjuden en statistroll i en film, men tackade nej då jag var bortrest. Hade varit kul annars. Juste, lämnade in mitt DV på jc också. Håll tummarna för mig nu! :)

Imorgon är det Kung Ottars som gäller samt inviga poolen som införskaffades idag. Wie! Pöss

Kommentarer
Postat av: fanny

ursnygg blogg ! :)



Jag ska ha lite nya låtar till min ipod :)

Vilken är din favoritlåt just nu?

2008-07-26 @ 00:39:39
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0