Zz.zz.zz.z.. SEGT

Idag var en av de segaste dagarna någonsin under mina 2½ år på Rosendalsgymnasiet. Film, prat, film, prat, film, film, film i typ 5 timmar. Det var inte så konstigt när man somnade under sista filmen, ögonlocken vägrade sammarbeta med mig. Men en lite powernap har ju aldrig skadat. Jag, Julia och Sofia var inte så seriösa under gruppdiskussionen utan diskuterade julen, julklappar och killar istället. Man klagar inte direkt, grymt skönt att lägga tankarna på något lite mer intressant än jägar- & samlarsamhälle.

Sedan var man tvungen att gå ner till stan, sjukt jobbigt.. När jag har kommit till korsningen så kommer jag på att jag har glömt läxan till imorgon. Så det var bara att gå tillbaka, ni kan ju gissa hur mycket det tog emot.. Men nu sitter jag här med häftet i alla fall och är snart klar. Får se hur det går att redovisa skiten imorgon. Köpte en julklapp till syster Malin med, tror att hon blir nöjd!

Imorgon ska jag till stället mitt ute i ingenstans igen, mys! 

Kommentarer
Postat av: Ylva

iih, spännande med det hela :D lycka till med myset =)

2008-12-16 @ 22:25:49
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0