Varning: Jag sprängs

Helmysig idag, trots att den inte blev som planerad. Har slagit in julklappar, kollat på film och haft myskväll med Linda och Emma. Vi har ätit tacos, chips, godis och kollat på film. En riktig myskväll med andra ord, resten av familj joinade runt nio, tio sådär. Fick ett sms på kvällen som gjorde att man genast blev mycket gladare, men samtidigt orolig..

Imorgon gäller det att komma på 10.40 bussen till stan. Det är friskis&svettis med Emma (och kanske Amanda?) som gäller.  Vet ej om det blir medelpass eller gym för min del, det visar sig. Jag är i alla fall grymt taggad på att röra lite på fläsket. Fick dock stora blåsor på hälarna sist jag var ute och gick, inte okej. Får se hur det går imorgon, i värsta fall får jag köra lite på crossen utan skor eller något. Röra på mig ska jag i alla fall.

Jag saknar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0