My music

Jag älskar musik, det utgör den större delen av mitt liv. I framtiden skulle jag mer än gärna ha en egen musikbutik, spela i ett band och/eller jobba som låtskrivare. Men min plan i nuläget är att utbilda mig till socionom, då jag vet att mina chanser att lyckas som låtskrivare är minimala. 0,0000000000000000000000000000000000000001% skulle jag tro, max! Meningen med det här inlägget var inte att skriva om mina framtidsplaner, utan att bjussa på mina favoritband och artister. Trots att jag har, som jag nämnde i förra inlägget, en bred musiksmak så är jag en rocker mest av allt; Coldplay, Volbeat, Lifehouse, Boyce Avenue, Goo Goo Dolls, Jason Mraz, The Used, John Mayer, Placebo, Mando Diao, The Hives, Millencolin och massa fler som inte dyker upp i mitt huvud just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0