Julklappar och korv

Idag var det inhandling av de sista julklapparna som gällde. Åkte in tillsammans med syrrorna, hämtade upp Karin och sedan begav vi oss mot IKEA. "Koooorv!" skrek Linda, "JA" skrek jag, och med allas blickar på oss stormade vi stället. Korv och läsk blev det innan vi gav oss in i trängseln. Ett tag senare åkte vi därifrån med tre stora kassar, we love IKEA. Efter det åkte vi till Gränby Centrum där resten av folket köpte en varsin korv till. Jag får lov att gå på "diet" nu när man är pank, vilket i och för sig kan vara bra. Inget ont som inte har något gott med sig, right? På Gränby hälsade vi på fina gravida Maja, och träffade en massa människor som man kände. Vi hittade present till pappa (Brynäsboxers som jag vill ha själv och presentkort på Dressman) och lite annat smått och gott. Vid den tidpunkten var jag helt slut och ville inget hellre än att åka hem och stupa i säng. Men inte då, jag och syster Malin åkte ner på stan för att köpa julklapp till Linda och det sista till Mamma. Som tur var gick det relativt snabbt och vi fick skjuts hem av föräldrarna så det var inte alltför hemskt. Träffade även på Amanda och Sabina på stan, alltid kul att skrämma lilla söta Amanda..

Ikväll blir det att ta det lugnt med syster. Filmmys med god mat och popcorn. Det känns faktiskt bra, hade jag haft pengar så hade jag varit ute och bränt dem idag. Men som sagt, är man pank så är man.

Jag tänker på dig hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0