Julbak och julstädning

Inledde morgonen med att äta frukost och baka kola, knäck och pepparkakor med systrarna. Riktigt mysigt och självklart spårat. Systrarna Karlsson instängda i ett kök kan inte sluta på något annat vis. Efter några timmars julbak så åt vi en välbehövlig middag och jag har efter det börjat städa mitt rum. Risken finns att man får besök imorgon, då vill man inte ha ett rum som är fullt med dammråttor. Dessutom så mår man mycket bättre när man har ett rum som man kan andas i utan att lungorna förgiftas med damm. Om jag var miljonär skulle jag lätt anlita en städerska, för hälsans skull. Andas bör man, annars dör man eller vad är det man säger?

I'm waiting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0