Julafton 2008

En väldigt mysig julafton hade vi igår. Började med strumpklappar, lite smått och gott. Sen så kollade vi på filmen På smällen som vi gav mamma och pappa i julklapp. Efter det så var det dags att klä upp sig lite och göra i ordning maten. God mat, dricka och Kalle Anka blev det och till sist julklappsutdelning. Vi alla blev mycket nöjda och det ena skriket hördes efter det andra. Våra föräldrar har överträffat sig själva i år gällande julklappar. Jag fick min älskade digitalkamera nu, är mer än glad. Men som sagt, julen handlar inte bara om saker vilken man inser ju äldre man blir. Att bara sitta, umgås, prata och mysa är helt underbart. En riktigt lyckad julafton.

Imorse så var det ingen sovmorgon här inte... Klockan fem gick vi upp för att åka och se mor och far sjunga på julottan. Det är vår nya jultradition och jag måste säga att jag gillar den väldigt mycket. De sjöng så vackert och trots att jag inte är kristen så är det något särskilt men att sitta i en kyrka med en massa tända levande ljus.. Senare idag ska vi över till moster och julfika och sen så är det kanske utgång som gäller för den här damen.. We'll see. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0