Intensivt

Läkarbesöket imorse gick bra, dock hittade han inget fel... som vanligt. Fick några tabletter som jag ska käka... som vanligt. Tog lite blodprov... som vanligt. Blodprovet var frivilligt från min sida, ville veta värdena då jag vill ge blod. Det ser bra ut, eller ligger på gränsen till järnbrist, så det blir att gå till blodcentralen snart.

Skolan idag har varit väldigt enformig. Vi fick en reportagebok imorse, har läst den under dagen, och om en halvtimme ska vi ha seminarie. Jag är helt slut efter allt läsande, men är i alla fall klar med boken nu. Hur seminariet går med den här avslagna hjärnan visar sig.

Plus att man måste plugga järnet idag så att man hinner hem till en viss person imorgon... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0